آموزش خیاطی از ابتدا

شما با آموزش خیاطی مبتدی و همه آموزش های دیگرجهت یادگیری خیاطی مقدماتی آشنا خواهید شد. شما می توانید آموزش هارا به صورت منظم وآنلاین دنبال کنید

آموزش خیاطی از ابتدا

شما با آموزش خیاطی مبتدی و همه آموزش های دیگرجهت یادگیری خیاطی مقدماتی آشنا خواهید شد. شما می توانید آموزش هارا به صورت منظم وآنلاین دنبال کنید

یک الگوی آستین سفارشی ایجاد کنید

یک الگوی آستین سفارشی ایجاد کنید

شیب خود را اندازه بگیرید.

در شماره  ، ما نشان می دهیم چگونه می توان الگوی اساسی تغییر را برای تناسب اندام خود ایجاد کرد. برای دریافت نسخه رایگان راهنما ، این لینک را دنبال کنید. در زیر ، ما نحوه تهیه الگوی آستین را برای مطابقت با لباس شیفتی کاملاً مناسب شما نشان می دهیم.

آموزش الگوی بالاتنه

اندازه گیری کنید

1. برای شروع ، به الگوی تغییر شیفت و چند اندازه گیری بازوی خود نیاز دارید. برای گرفتن اندازه گیری صحیح بازوی مورد نیاز آستین ، این تصویر را دنبال کنید.

یک آستین سفارشی دوخت

بازوی خود را همانطور که نشان داده شده اندازه بگیرید.

دور بایسپس: دور بازو را اندازه بگیرید ، اما نوار را خیلی محکم نکشید. در اطراف کاملترین قسمت بازوی خود ، حدود 4 اینچ زیر شانه را اندازه گیری کنید.


طول بازو: بازوی خود را کمی در آرنج خم کنید و از استخوان شانه خود به استخوان مچ دست بزنید و از روی آرنج عبور کنید.


طول تا آرنج: از شانه تا نقطه آرنج را اندازه بگیرید


دور آرنج: بازوی خود را دوباره خم کنید. اندازه دور آرنج را اندازه بگیرید.


دور مچ دست: دور مچ دست خود را اندازه بگیرید.


2. در مرحله بعد ، باید اطمینان حاصل کنید که چند تن از اندازه گیری های خود را راحت تر کرده و از آستین مناسب خود اطمینان حاصل کنید و مطمئن شوید که آستین شما در برابر بازوی شما مناسب نیست. 2 تا 3 اینچ را به دور بدن خود اضافه کنید ، 1 اینچ به 2 اینچ به عرض آرنج خود و 1 اینچ به مچ دست بزنید.


نحوه رسم الگوی بالاتنه بلوز زنانه

شیب خود را اندازه بگیرید

1. اندازه گیری عمق بازو را از الگوی بدن خود بگیرید. همانطور که نشان داده شده است ، یک خط را بر روی هر دو قسمت الگوی بدنه جلو و عقب مربع از خط دانه تا زیر بغل مربع قرار دهید. بعد ، از نقطه شانه مستقیم به پایین و زیر بغل اندازه بگیرید.


2. اندازه گیری های جلو و عقب را به هم اضافه کنید و مبلغ را به دو قسمت تقسیم کنید.


یک آستین سفارشی دوخت

شیب خود را اندازه بگیرید.

شروع به تهیه آستین خود کنید

یک همانطور که نشان داده شده است ، کاغذ الگوی خود را به صورت نیمه طول تا کنید. شما در حال تهیه پیش نویس هستید تا الگوی شما متقارن باشد.


ب در امتداد خط تاشو ، نقاط را علامت بزنید که طول بازو را از نقطه شانه (بالای) تا مچ (پایین) نشان می دهد.


ج یک خط در نقطه بالا مربع کنید


د از بالا ، پایین و اندازه بازوی خود را اندازه گیری کرده و علامت گذاری کنید (عددی که در مرحله 2 مشخص کرده اید).


ه مربع دو طرفه از عمق بازوی که نیمی از دور بدن تنظیم شده شما است ، خارج شوید.


f خط تاشو را اندازه بگیرید و نقطه آرنج خود را علامت بزنید. یک خط نیمی از آرنج تنظیم شده خود را بکشید.


گرم یک خط را در نقطه مچ دست از کنار بزنید. خطی را بکشید که نیمی از دور تنظیم شده مچ دست باشد.


ساعت درز زیر بغل را با اتصال دسته های بیضه و آرنج در یک خط مستقیم که مطابق شکل به خط مچ متصل است رسم کنید.


شروع به تهیه پیش نویس الگوی آستین کنید

شروع به تهیه پیش نویس الگوی آستین خود کنید.

الگوی خود را تا کنید

لبه تاشو کاغذ را به درز زیر بغل برگردانید. کاغذ را ایجاد کنید تا یک خط علامت گذاری یک چهارم ایجاد شود و دوباره دوباره آن را باز کنید.

آموزش الگوی بالاتنه زنانه الگوی آستین خود را تا کنید

الگوی خود را به نصف ببافید تا خطوط علامت گذاری یک چهارم ایجاد شود.

درپوش آستین ایجاد کنید

1. حالا که فرم اصلی آستین را ایجاد کرده اید ، لبه بالایی آستین را می خوانید ، که به آن "کلاه آستین" گفته می شود. برای شروع ، علامت های 1/4 اینچ تا 1/2 اینچ را قرار دهید. در هر طرف از خط وسط در بالای آستین و 1 اینچ به سمت داخل از درز زیر بغل روی خط biceps.


2. از خط biceps ، از خط وسط یک و نیم عمق بازو به علاوه 3/4 اینچ اندازه بگیرید و یک نقطه را علامت بزنید.


3. یک راهنما را از طریق علامت های موجود در آستین مربع مربع کنید و سپس تقاطع های خط را علامت بزنید.

آموزش الگوی بالاتنه


الگوی کلاه آستین

یک راهنما را از طریق علائم بکشید.

4- نقاط مختلف را با خطوط مستقیم همانطور که نشان داده شده است وصل کنید تا دستورالعمل های کلاه آستین را تشکیل دهید.


الگوی کلاه آستین

نقاط را به هم وصل کنید تا کلاه آستین تشکیل شود.

5. بر روی هر یک از دستورالعمل های آستین کلاه یک نقطه نیمه خود را علامت بزنید.


الگوی کلاه آستین

نقاط نیمه راه را اندازه گیری و علامت گذاری کنید.

6. اندازه گیری داخل و خارج در هر یک از نقاط نیمه راه همانطور که نشان داده شده است. با استفاده از یک منحنی فرانسوی ، نقاط را با یک منحنی صاف و مداوم وصل کنید. نقاط صرفاً راهنما هستند ، لازم نیست هر کدام را با منحنی خود لمس کنید. فقط سعی کنید هیچ نکته تیز در کلاه نگذارید.

20 نوع مختلف چرخ خیاطی

20 نوع مختلف چرخ خیاطی

اگر علاقه مند به خیاطی هستید ، ممکن است غیر از بخیه های اصلی چرخ خیاطی ، یک ماشین خیاطی خانگی با چند زنگ و سوت اضافی داشته باشید. شما حتی ممکن است یک سرور داشته باشید.


 
اما هرچه بیشتر درگیر شوید ، متوجه عدم کفایت دستگاه خیاطی ساده خود می شوید. شما می خواهید بزرگتر بخرید ، بهتر. یا شاید شما بخواهید سرگرمی خود را به یک حرفه تبدیل کنید. اکنون این یک توپ طلای دیگر است - شما قطعاً به چیز بیشتری احتیاج دارید. شاید یک چرخ خیاطی صنعتی و یک ماشین گلدوزی رایانه ای باشد.

اما بسیاری تعجب می کنند که بسیاری از ماشین های چرخ خیاطی متفاوت از این ماشین های آشکار وجود دارند. برخی از این دسته ها با هم همپوشانی دارند و برخی حتی ممکن است حتی خرید را هم در نظر نگیرید - اما هرگز نمی توانید بگویید هرگز. بنابراین در اینجا هستند.

انواع مختلف چرخ خیاطی

1 چرخ خیاطی مدل داخلی
2 چرخ خیاطی مدل صنعتی
3 چرخ دستی چرخدار
4 چرخ خیاطی تردل
5 چرخ خیاطی مکانیکی
6 چرخ خیاطی الکترونیکی
7 چرخ خیاطی رایانه ای
8 مینی چرخ خیاطی
9 دستگاه قفل ساز
دستگاه بخیه زنجیر 10
11 دستگاه بخیه کور
12 دستگاه بخیه جلد
13 سرور
14 دستگاه بخیه ایمنی
15. دستگاه درز تخت
16. چرخ خیاطی تار نوار
18. چرخ خیاطی دکمه
19. چرخ خیاطی بلندکننده بازوی بلند
20 گلدوزی فقط چرخ خیاطی
طبقه بندی ماشین های خیاطی - طبق استفاده


 
1 چرخ خیاطی مدل داخلی
انواع چرخ خیاطی

این چرخ خیاطی خانگی است که برای دوخت سرگرمی در دسترس است. این نوع از چرخ خیاطی ها برای استفاده نسبتاً ساده هستند و می توانند کارهای بسیاری و تقریباً همه کارهایی را که برای دوخت لباس ، لوازم جانبی و اثاثیه منزل مورد نیاز است انجام دهند. برخی ممکن است فقط درزهای مستقیم را دوخته باشند اما موارد بهتر دارای بخیه های زیگ زاگ ، سایر بخی های تزئینی ، دوخت دکمه ای هستند.

2 چرخ خیاطی مدل صنعتی


ضرر یک چرخ خیاطی خانگی این است که نمی تواند خیلی از لایه های پارچه را به هم بخورد یا مدت طولانی را در یک کشش خیاطی کند بدون اینکه موتور گرم شود. همچنین ممکن است بخیه به نظر شما پیروز و کمی ناقص به نظر برسد ، اما تمرین می کنید و 100 ساعت دوختید. و چیز زیادی در مورد سرعت دوخت یک چرخ خیاطی خانگی وجود ندارد.

با یک چرخ خیاطی صنعتی این مشکلات حل می شود. شما می توانید مدت طولانی و بدون هیچ مشکلی ، با هر نوع ماده ای در بین بافته ها ، مصنوعی ، پشمی و گره ، دوختن طولانی مدت را ببندید (گرچه من توصیه نمی کنم که دوخت های طولانی با خود را ببندید روی صندلی چرخ خیاطی خود خیاطی کنید و بیش از حد حکاکی کنید تا حتی عضلات خود را نیز کشیده نکنید. - شما به زودی درخواست فاجعه می کنید - اقدامات احتیاطی را که باید برای جلوگیری از بیماری و درد ناشی از دوخت در اینجا انجام دهید ، بررسی کنید)

بخیه ها نیز به نظر می رسد به طور یکنواخت متعادل ، مستقیم و کاملاً عالی. چرخ خیاطی های صنعتی با سرعت بالایی کار می کنند و شما می توانید هر کاری که در آن دوختید را در آن زمان بسیار کمتر از آنچه که می خواهید با یک چرخ خیاطی سرگرمی به پایان برسانید.

شما می توانید بیشترین مواد ضخیم را با چرخ خیاطی منزل خود خیاطی کنید اما یک چرخ خیاطی صنعتی آنها را مانند یک برنده دوخت. با استفاده از مواد ضخیم مانند چرم ، پارچه ، لاستیک ، پلاستیک و بوم می توانید با استفاده از این دستگاه مواردی مانند اثاثه یا لوازم داخلی ، کفش ، کفش ، چکمه ، دمپایی ، کیف ، عروسک خیاطی کنید.

یک چرخ خیاطی صنعتی می تواند هزینه ای بیش از یک ماشین سرگرمی برای شما داشته باشد اما اگر به فکر خیاطی بدون هیچ زحمتی زیادی در خانه هستید یا به فکر شروع کار خیاطی هستید ، باید این نوع را خریداری کنید. با بررسی این پست می توانید نیاز به یک ماشین آلات صنعتی را ارزیابی کنید: چرخ خیاطی صنعتی - 10 معیار برای جستجوی آن.

(پست در 40+ مشاغل مختلف خیاطی مرتبط با خیاطی را که می توانید از اینجا شروع کنید بررسی کنید)

طبقه بندی ماشین های خیاطی - در هر روش کار دستگاه

3 چرخ دستی چرخدار
انواع چرخ خیاطی

این مانند سبیل ماشین های خیاطی است - یک بار بسیار محبوب اما دیگر نه. در حقیقت این تنها یک بار گزینه بود.

چرخ این چرخ خیاطی با دستی اداره می شود - یک دسته وجود دارد که شما را برای اجرای دستگاه می چرخانید. مانع اصلی این است که برای دوختن هر چیزی برای همیشه طول می کشد. اگر به هر چیز دیگری علاقه مند هستید ، ممکن است بخواهید این مورد را بخاطر جدید بودن آن بخرید (من نمی توانم تصور کنم دلیل دیگری را برای کسی که می خواهد چنین چیزی باشد) ، هنوز هم می توانید آن را از برخی مکان های بازار تهیه کنید.
4 چرخ خیاطی تردل


این چرخ خیاطی همچنین بدون جریان کار می کند - اما شما آن را با استفاده از پایه پایه ای که برای کار چرخش آن را تردید می کنید کار می کنید - کمربند متصل به چرخ توسط نیرویی که برای اجرای پایه پایه استفاده می کنید منتقل می شود.

این تقریباً مانند هر چرخ خیاطی دیگر کار می کند ، غیر از کار دستی بالاتر که لازم است. در بسیاری از کشورها ، مردم فقط به این نوع چرخ خیاطی ها دسترسی دارند. در جاهایی که برق بسیار پرهزینه است و یا حتی در دسترس نیست ، این یک مزیت است زیرا شما هنوز هم می توانید کارهایی را انجام دهید.

برخلاف دستگاه خیاطی که با دست کار می کند ، دستان شما رایگان است اما به دلیل اینکه از انرژی خود استفاده می کنید ، می توانید خسته شوید ، و قبل از مدت طولانی دوختن را به طور کلی متوقف کنید ، مگر اینکه انگیزه بالایی داشته باشید

از طرف دیگر ، اینها را می توان با موتورهای الکتریکی در خارج تعبیه کرد به طوری که در صورت وجود جریان برق ، بتوانید سریعتر ، آسانتر دوخت کنید.

5 چرخ خیاطی مکانیکی


این اولین چرخ خیاطی است که من متعلق به آن هستم و هنوز هم هستم - این یک چرخ خیاطی سرگرمی ساده با دستگیره های ساده است که من وقتی می خواهم تنظیم طول بخیه ، عرض بخیه ، تنش دستگاه چرخ خیاطی را انجام دهم ، می خواهم این راه را انجام دهم. بخیه های تزئینی ساده (وقتی یک بار از آنها در یک ماه آبی استفاده می کنم).

این اقدامات مکانیکی آن را به یک چرخ خیاطی مکانیکی تبدیل می کند. بهترین ماشین های چرخ خیاطی نیستند ، آنها برای اولین بار از چرخ خیاطی سرگرمی گزینه بسیار مقرون به صرفه هستند. آنها روی یک موتور الکتریکی منفرد کار می کنند که چرخ دنده ها و کمربندهای دستگاه را چرخانده است

من قبلاً این تصور را داشتم که به جای ماشین مکانیکی یک ماشین خیاطی الکترونیکی را در اختیار داشتم زیرا این کار با برق کار می کرد. تعمیرکار محله دوستانه من می گوید: این طور نیست. معدن یک چرخ خیاطی برقی است که دارای عملکرد مکانیکی است.

6 چرخ خیاطی الکترونیکی
چرخ خیاطی الکترونیکی است هنگامی که گزینه های مختلفی برای ترکیب بخیه و بخیه مانند overlocking ، ساخت دکمه و غیره دارد که با سوئیچ های راحت (نه دستگیره و شماره گیری) کار نمی کند. این انتخاب بخیه بسیار بیشتری خواهد داشت (چند برنامه بخیه داخلی) از نمونه مکانیکی. چرخ خیاطی الکترونیکی همچنین دارای یک کامپیوتر داخلی است که یک سری موتور را درون آن اجرا می کند و حتی ممکن است دارای نمایشگرهای LCD و صفحه نمایش لمسی باشد.



7 چرخ خیاطی رایانه ای
چرخ خیاطی رایانه ای یک چرخ خیاطی الکترونیکی با توانایی اضافی در انجام کارهای گلدوزی و تنظیم برنامه ها (ساخته شده با تنظیمات مورد نظر شما از عملیات) است. آنها گزینه هایی برای ترکیب بسیاری از بخیه های گلدوزی برای انجام کارهای گلدوزی وجود دارند ، به هر حال که بخواهیم.
چرخ خیاطی های رایانه ای می توانند به اندازه 7 نوع دکمه مخصوص دکمه ساخته شده در یک مرحله ، تعداد زیادی بخیه تزئینی را که هرگز در کل زندگی خود استفاده نخواهید کرد ، نخ اتوماتیک سوزن ، صفحه نمایش ال سی دی در جلو با بخیه آسان برای استفاده انتخاب کننده معمولاً به صورت سوئیچ های مناسب ، کنترل سرعت و غیره قابل درک است که نسبت به سایر مدل ها بسیار گرانتر است.

8 مینی چرخ خیاطی
یک چرخ خیاطی مینی یک چرخ خیاطی است که قابل حمل و بسیار کوچک است و یک خط مستقیم را به همراه دارد ، به اندازه کافی برای دوخت تغییرات ، تعمیرات ، تنظیمات و پروژه های خیاطی ساده

رسانه ها مملو از تبلیغات برای این دستگاه ها هستند که فضای کمتری را اشغال می کنند ، و بسیار ارزان هستند و ادعا می کنند همه چیز را از جمله مبلمان خانگی و لباس می پوشند. برخی همراه با دوخت زیگزاگ همراه با دوخت مستقیم هستند.

صادقانه بگویم ، من مالک آن نیستم ، اما پس از صحبت با کسی که این را متعلق به آن است - ممکن است خیلی بادوام نباشد و حتی از مواد سنگین آن نیز خیس نشود و ممکن است مرتباً هنگام دوختن دچار مشکل شود.

بنابراین این احتمال وجود دارد که پس از نشان دادن فروشنده به شما ، پس از اجبار و برنده ، ممکن است به هیچ وجه خیاطی نداشته باشد. حداقل برای مدت طولانی نیست. اما پس از آن آنچه را می پردازید دریافت می کنید.

طبقه بندی ماشین های خیاطی - طبق عملیات دوخت

9 دستگاه قفل ساز
این امر به بیشتر ماشینهای خیاطی متداول که درزهای بخیه ای مستقیم و همچنین بخیه های زیگزاگی دارند ، می باشد. از دو نخ استفاده می کند - یکی در بالا و دیگری روی باب. این بخیه درست مثل یک بخیه دستی دوخته شده ایجاد می کند. دوخت از هر دو طرف پارچه به نظر می رسد

ماشین آلات صنعتی بخیه قفل سنگین اصطلاحی است که برای اشاره به آن دسته از ماشینهای زحمتکش که برای یک تجارت خیاطی خریداری خواهید کرد ، به کار می رود.

دستگاه بخیه زنجیر 10
یک ماشین بخیه زنجیر برای دوختن پارچه با تنها یک نخ یک زنجیره زنجیره ای ایجاد می کند. نخ منفرد در زیر پارچه حلقه می شود و در اطراف خود زنجیری را زیر پارچه تشکیل می دهد. این مورد برای دوخت درزهای مستقیم بخیه دار و همچنین برای دوخت زیگزاگ استفاده می شود

می توانید مدل هایی با یک سوزن یا دو سوزن ، یک نخ یا دو نخ بخیه زنجیره ای انتخاب کنید. به غیر از درزهای خیاطی نیز از آن برای اتصال و دوخت تزئینی استفاده می شود

11 دستگاه بخیه کور
این چرخ خیاطی تخصصی معمولاً در یک مجموعه صنعتی برای انجام hemming کوک بخیه استفاده می شود - که در اصل دوخت نامرئی بر روی hems است. هنگامی که شلوار ، دامن یا شلوار زیادی انجام می دهید به یک ماشین اختصاصی برای انجام سریع کار و هرچه بیشتر کارآمد نیاز دارید. این همان است

12 دستگاه بخیه جلد
این دستگاه های خیاطی تخصصی هستند که بخیه های جلد را ایجاد می کنند و باعث می شوند جلوی لباسهای گره زده جلدی عالی پیدا کنند. می توانید بخیه های سه تایی ، بخیه های پهن و دوخت های باریک (3 میلی متر ، 6 میلی متر) بسازید. آنها برای بواسیر ، اتصال ، قرار دادن توپ یا اضافه کردن جلوه های تزئینی استفاده می شوند.

13 سرور


سرور یک چرخ خیاطی چند منظوره است که برای ساخت درزهای بادوام و همچنین دوخت کبوتر و لبه های پارچه ای استفاده می شود. هنگام دوختن با پارچه های بافتنی (لباس ورزشی ، لباس های فعال و کشش ، لباسهای گره دار) یک ماشین بسیار مفید است.

ممکن است از آن به عنوان دستگاه اورکلاک یا دستگاه oversge بشنوید. یک مزیت این است که شما می توانید یکدست کردن لبه و بستن درز را با یک دوخت ترکیب کنید. برخی از سرورها دارای برش هستند که به طور خودکار لبه ها را قطع می کند زیرا باعث می شود قفل آن در امتداد لبه قرار گیرد. پست را بررسی کنید آیا برای خرید سرور اینجا نیاز دارم

14 دستگاه بخیه ایمنی
بخیه ایمنی ترکیبی از یک زنجیره ای دو رشته ای و یک نخ بخیه سه رشته ای است. این دستگاه مخصوصی است که کار را با یکنواختی و لبه سازی و لایه برداری لبه و دوخت لبه به هم انجام می دهد. معمولاً این با یک چرخ خیاطی اورکلاک ترکیب می شود اما ممکن است آن را بصورت جداگانه به عنوان ماشین بخیه ایمنی نیز بدست آورید.
15. دستگاه درز تخت
دو نوع وجود دارد - یکی با تخت مسطح و دیگری تخت استوانه ای. این ماده برای اتصال لبه های بریده شده و دوختن درزهای مسطح بر روی پارچه های بافتنی استفاده می شود.

16. چرخ خیاطی تار نوار
این نوع ماشین فقط میله های بار را ایجاد می کند - بخیه هایی که قسمت های خاصی از پوشاک و لوازم جانبی مانند بالای جیب ها ، حلقه های کمربند را تقویت می کند.

طبقه بندی ماشین های خیاطی - طبق اهداف دوخت خاص

17 دستگاه دکمه ای

چرخ خیاطی صنعتی شامل ساخت صدها سوراخ دکمه است - یک چرخ خیاطی دکمه ای بسیار راحت این دکمه ها را ایجاد می کند. برای ساخت آنها از بخیه قفل یا بخیه زنجیره ای استفاده می کند.

18. چرخ خیاطی دکمه
این دستگاه به دوختن دکمه ها - دکمه های صاف ، دکمه ساقه و غیره - خیلی سریع کمک می کند. آنها امکان تغییر سریع در انواع مختلف دکمه ها را دارند.

19. چرخ خیاطی بلندکننده بازوی بلند
اگر عاشق لحاف کاری هستید ، می دانید که این چرخ خیاطی درمورد همه چیز چیست - اگر صاحب آن نیستید ، شاید یک نفر را با فضای کافی آرزو داشته باشید تا هنگام دوختن قطعات بزرگ لحاف خود را استراحت کند.

شما ماشین های لحیم کاری مکانیکی و رایانه هایی دریافت می کنید که با فشار دادن یک اهرم ، طرح های لحاف را به صورت خودکار انجام می دهند.

20 گلدوزی فقط چرخ خیاطی
این چرخ خیاطی های پیشرفته گلدوزی دارای بسیاری از طرح های گلدوزی داخلی و قابلیت ذخیره سازی طرح ها در حافظه خود به همراه درگاه های USB می باشد تا بتوانید طرح ها را درون دستگاه وارد کرده و طرح های گلدوزی مورد علاقه خریداری شده یا طراحی شده خود را ذخیره کنید. می توانید از آنها در زمان و جایی که می خواهید استفاده کنید.

برخی حتی از ویژگی های ویرایش طراحی نیز برخوردار هستند به گونه ای که می توانید بسیاری از طرح ها را با هم ترکیب کرده و کلی جدیدی را بسازید. ماشینهای پیشرفته تر دارای امکاناتی مانند امکان پیش نمایش طرح ها در صفحه نمایش LCD (رنگ و b / w) و سپس تغییر رنگ نخ و غیره خواهند بود.

اصول اولیه خیاطی

اصول اولیه خیاطی

این دوره به چند سطح مختلف از آموزش اولین مبانی ضروری برش و خیاطی گرفته تا بسته بندی موارد دقیق تر دوره اصلی یک دوره برای مبتدیان است ، برای همه کسانی که علی رغم گذراندن مدت زمان محدود ، می خواهند خیاطی رو به طور کامل یاد بگیرند و یا با سرعت یاد بگیرند که بتوانند برای خود و خانواده خود لباس های خیاطی درست کنند.


یادگیری تکنیک های اساسی خیاطی همچنین به شما امکان می دهد تمام تعمیرات کوچک و بزرگ را که اغلب در زندگی روزمره اتفاق می افتد ، انجام دهید.

اصول اولیه خیاطی

سر فصل دوره آموزش خیاطی

اندازه گیری بر روی شخص

مفاهیم کاربردی در مورد دوخت: کوک های اساسی 

آشنایی با دانش پارچه ها

تصویرسازی نظری و نمایش عملی در مورد استفاده از چرخ خیاطی

تولید الگوی خیاطی و انواع کاغذ خیاطی

دامن ، لباس ، شلوار و جلیقه بدون پوشش


معلم: فاطمه حیدری

آیا تاکنون خواستید که اشتیاق خیاطی خود را با کسی در میان بگذارید؟؟؟

در دوره خیاطی که در طی آن به روش ساده و مناسب برای کلیه اصول اولیه برش و خیاطی یاد خواهید گرفت آشنا میشوید

مباحث و فنون خیاطی:


کوک خیاطی:

برای تحقق یک پوشاک کامل چرخه ای از 4 جلسه 3 ساعته پیش بینی شده است. این دوره ها دوره های مقدماتی نیستند: شما می توانید حتی پس از یادگیری آن از ابتدا تا انتها ،یک تولیدی پوشاک نیز دایر کنید تا تمام فنون اساسی خیاطی را که یاد گرفتید رو اجرا کنید

این دوره مطلق به مبتدیان و کسانی که مهارت برش و خیاطی ندارند و یا می خواهند یاد بگیرند نیز مناسب هست تا تکنیک های اساسی و مهارت های اساسی برای خیاطی ساده را شروع کنند.


اهداف

دانش اساسی و مفاهیم کاربردی در مورد خیاطی را برای تولید لباس زنانه و وسایل صنایع دستی بر اساس اصول ساده فراهم میکنیم

محتویات

از طریق تمرین های عملی ، با هدف یادگیری استفاده از چرخ خیاطی و تمرین مهارت های دستی ، اجرا می شود:

پیش بند آشپزخانه با ترازو ، دستکش و حوله

نگران آموختن خیاطی نباشید با ما شما خیاطی رو از سطح مبتدی تا پیشرفته یاد میگیرید